Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi
Künye
Kaya, B. (2013).Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi. Yüksek Lisans Tezi. Yozgat Bozok Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yozgat.Özet
Kurum imajının ölçümü ile ilgili yapılan uygulamalı çalışmalar her geçen gün
artmaktadır. Bu çalışmalar sonucunda elde edilen veriler ışığında ve yapılan
önerilerle kurumların imajlarını pozitife yönlendirilmesi veya mevcut pozitif
imajlarının daha da güçlendirilmesi amaçlanmaktadır. Günümüzde üniversiteler
sadece meslek edindirme merkezi olarak görülmemekte, aynı zamanda bilimsel,
teknolojik ve sosyolojik çalışmalarıyla toplumun sorunlarına çözümler bulan,
ülkesinin ismini uluslararası alanlarda duyuran ve toplumun kanaat önderlerinin
yetişmesine olanak sağlayan bir kurum olarak algılanmaktadır.
Bu araştırmada Üniversitelerde İmaj Pazarlaması ana başlığı altında Bozok
Üniversitesi’nin Kurumsal İmajının Öğrenciler Açısından Ölçülmesi amaçlanmıştır.
Araştırmada Bozok Üniversitesi’nde öğrenim gören öğrencilerin üniversite
tercihlerini daha çok hangi kriterlere göre yaptıkları sorgulanmış ve okuduğu
bölümden memnuniyet derecesi ölçülmüştür. Studies of the measurement of the image of the institution are increasing with
each passing day. The data obtained from these studies in the light and with made
recommendations intended to orientation of the positive image of the institutions or
strengthen existing their positive image. In today’s world university not only as a
center of vocational training at the same time universities scientific, technological
and sociological studies finding solutions to the problems of society, the country
announcing the name of the international society and perceived as an institution that
allows the growth of opinion leaders in areas.
In this research, under the heading Image Marketing at Universities intended to
Measuring the Corporate Image of Bozok University in Terms of Students. In this
study, students who are studying at the Bozok University questioned about their
preferences according to which criteria the university more and measured the degree
of satisfaction of the student read sections
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [25]