Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKara, Mehmet
dc.contributor.authorKaya, Binnaz
dc.date.accessioned2019-12-19T08:03:15Z
dc.date.available2019-12-19T08:03:15Z
dc.date.copyright2013en_US
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKaya, B. (2013).Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi. Yüksek Lisans Tezi. Yozgat Bozok Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yozgat.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.bozok.edu.tr/xmlui/handle/11460/352
dc.description.abstractKurum imajının ölçümü ile ilgili yapılan uygulamalı çalışmalar her geçen gün artmaktadır. Bu çalışmalar sonucunda elde edilen veriler ışığında ve yapılan önerilerle kurumların imajlarını pozitife yönlendirilmesi veya mevcut pozitif imajlarının daha da güçlendirilmesi amaçlanmaktadır. Günümüzde üniversiteler sadece meslek edindirme merkezi olarak görülmemekte, aynı zamanda bilimsel, teknolojik ve sosyolojik çalışmalarıyla toplumun sorunlarına çözümler bulan, ülkesinin ismini uluslararası alanlarda duyuran ve toplumun kanaat önderlerinin yetişmesine olanak sağlayan bir kurum olarak algılanmaktadır. Bu araştırmada Üniversitelerde İmaj Pazarlaması ana başlığı altında Bozok Üniversitesi’nin Kurumsal İmajının Öğrenciler Açısından Ölçülmesi amaçlanmıştır. Araştırmada Bozok Üniversitesi’nde öğrenim gören öğrencilerin üniversite tercihlerini daha çok hangi kriterlere göre yaptıkları sorgulanmış ve okuduğu bölümden memnuniyet derecesi ölçülmüştür.en_US
dc.description.abstractStudies of the measurement of the image of the institution are increasing with each passing day. The data obtained from these studies in the light and with made recommendations intended to orientation of the positive image of the institutions or strengthen existing their positive image. In today’s world university not only as a center of vocational training at the same time universities scientific, technological and sociological studies finding solutions to the problems of society, the country announcing the name of the international society and perceived as an institution that allows the growth of opinion leaders in areas. In this research, under the heading Image Marketing at Universities intended to Measuring the Corporate Image of Bozok University in Terms of Students. In this study, students who are studying at the Bozok University questioned about their preferences according to which criteria the university more and measured the degree of satisfaction of the student read sectionsen_US
dc.language.isotr_TRen_US
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİmajen_US
dc.subjectKurumsal İmajen_US
dc.subjectÜniversitelerde Kurumsal İmajen_US
dc.subjectÜniversite İmajı,en_US
dc.subjectBozok Üniversitesien_US
dc.subjectImageen_US
dc.subjectCorporate Imageen_US
dc.subjectImage Marketingen_US
dc.subjectCorporate Image at Universityen_US
dc.subjectThe Image of The Universityen_US
dc.subjectBozok Universityen_US
dc.titleÜniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesien_US
dc.title.alternativeImage marketing at universities: Measuring the corporate image of Bozok University in terms of studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster