Browsing Tez Koleksiyonu by Title
Now showing items 21-25 of 25
-
Tüketicilerin yaş kuşaklarına göre marka aşkı, marka faydası, marka kişiliği ve marka sadakati hakkındaki değerlendirmeleri
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Marka literatürü incelendiğinde, marka ve marka kavramı ile ilgili tüketicilerin değerlendirmeleri ölçülürken genellikle gelir seviyelerine, sosyal çevrelerine, yaş gruplarına ya da meslek gruplarına göre bölümlendirildiği ... -
Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Kurum imajının ölçümü ile ilgili yapılan uygulamalı çalışmalar her geçen gün artmaktadır. Bu çalışmalar sonucunda elde edilen veriler ışığında ve yapılan önerilerle kurumların imajlarını pozitife yönlendirilmesi veya ... -
Üretim çizelgeleme ve bir uygulama
(Yozgat Bozok Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Üretim çizelgeleme problemi belirli sayıdaki makineye işlem görecek belirli sayıdaki işin hangi sıra ile yüklenmesi gerektiğinin belirlenmesidir. Bu sıralamanın farklı amaçlar için farklı olacağı açıktır.Bu amaçları en iyi ... -
Üretim işletmelerinde iç kontrol sisteminin etkinliğinin belirlenmesi: Kocaeli ili örneği
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Son yıllarda yaşanan reel ve finansal krizler, teknolojik gelişmeler ve büyüyen firma bilançoları nedeniyle iç kontrol kavramının önemi belirgin bir hale gelmiştir. Üst yönetimin işletmenin merkezinden tüm örgüte ve örgütün ... -
Yatırım fonları net varlık değerlerinin yapay sinir ağları yöntemi ile tahmin edilmesi
(Yozgat Bozok Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2009)Bu tez çalışmasının amacı, Türkiye’deki yatırım fonlarının net varlık değerlerinin, Yapay Sinir Ağları (YSA) yöntemiyle tahmin edilmesidir. 19 adet A tipi ve 19 adet B tipi olmak üzere toplam 38 adet yatırım fonunun net ...