Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Sendikaların kurumsal imajı
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Bu araştırma Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu (Türk Eğitim-Sen) ve Eğitimciler Birliği Sendikası (Eğitim Bir-Sen) ilçe temsilcilerinin kendi sendikaları ile ilgili kurumsal imaj algılarını ölçmek amacı ile ...
Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Kurum imajının ölçümü ile ilgili yapılan uygulamalı çalışmalar her geçen gün
artmaktadır. Bu çalışmalar sonucunda elde edilen veriler ışığında ve yapılan
önerilerle kurumların imajlarını pozitife yönlendirilmesi veya ...