Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Sendikaların kurumsal imajı 

      Ekinci, Afşin (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
      Bu araştırma Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu (Türk Eğitim-Sen) ve Eğitimciler Birliği Sendikası (Eğitim Bir-Sen) ilçe temsilcilerinin kendi sendikaları ile ilgili kurumsal imaj algılarını ölçmek amacı ile ...
    • Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi 

      Kaya, Binnaz (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
      Kurum imajının ölçümü ile ilgili yapılan uygulamalı çalışmalar her geçen gün artmaktadır. Bu çalışmalar sonucunda elde edilen veriler ışığında ve yapılan önerilerle kurumların imajlarını pozitife yönlendirilmesi veya ...