Başlık için İlköğretim Anabilim Dalı listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme (ATBÖ) rapor formatına göre raporlaştırmanın bilimsel süreç becerisine, sorgulama becerisine ve yazılı argüman kalitesine etkisi
(Yozgat Bozok Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Bu çalışmanın amacı, laboratuvar uygulamalarında Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) rapor formatına göre raporlaştırmanın fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerisine, sorgulama becerisine ve yazılı ... -
Probleme dayalı öğrenme yönteminin fen konularının öğretilmesinde ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi: Işık ve ses
(Fen Bilimleri Enstitüsü, 2016)Bu araştırmanın amacı, fen eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme yönteminin (PDÖ) etkililiğini belirlemekle birlikte, ortaokul 5. Sınıf Fen Bilimleri dersinde "Işık ve Ses" ünitesinin öğrenilmesinde uygulama öncesi ve sonrasında ...