Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Hz. Mûsa kıssalarında kriz yönetimi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Asıl gayesi ahlâkî ve terbiyevî olan Kur‟ân kıssalarının, kültür seviyesi ve durumu hangi düzeyde olursa olsun okuyucu ve dinleyiciler üzerinde büyük bir tesiri vardır.Kıssalarla elde edilmek istenen gaye, birey ve toplumun ...
Mehmed Zahid Kotku'nun hayatı,eserleri ve Seyr ü Sülûk anlayışı
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Gümüşhânevî ekolünün meşâyıhından olan Mehmed Zahid Kotku (1897-1980), yüksek ahlaki meziyetlere sahip bir hadis bilginidir. Medrese eğitimi alan ve şeriata sıkı sıkıya bağlı olan Kotku, Hadis, Fıkıh, Kıraat, Akâid, Siyer, ...
Fatma Barbarosoğlu'nun hikayelerinde kadın kimliği
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Fatma Barbarosoğlu (1962- ) son dönem Türk edebiyatında roman, hikâye, söyleşi, makale, deneme, inceleme ve köşe yazıları ile dikkat çeken bir yazardır. Aynı zamanda bir sosyolog olan Barbarosoğlu, yayımladığı 6 hikâye ...
Mütevâtir ve meşhur kırâat imâmları
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
İslami ilimler içerisinde Kırâat İlminin ayrı bir önemi vardır. Çünkü Müslümanlar için ana kaynak konumunda bulunan Kur'ân-ı Kerîm ve onun okunuşunda bulunan farklılıklar bu ilmin kapsamına girmektedir. Bu yönü ile Kırâat ...
Türk edebiyatındaki popüler romanların Yozgat ili Anadolu Öğretmen Lisesi öğrencileri üzerindeki etkileri
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Sözlükte halkçı kelimesinin karşılığı olarak kullanılan popüler sözcüğü, yaygın, gündemde olan ve çok tanınan gibi anlamlara gelmektedir. Popüler roman ise, halk tarafından çok okunan ve gündemde olan roman olarak tanımlanır. ...
Alevî-Bektâşî klasiklerinde sahabe algısı
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Tasavvufî bir düşünce ve tarîkatözellikleri taşıyan Alevîlik-Bektâşîlik nitelemeli yapı,târihî seyir içerisinde önemli değişiklikler geçirmiştir.Yarı göçebe-göçebe bir sosyal yapıda olan ve daha çok Yesevî geleneğe mensup ...
Tüketicilerin yaş kuşaklarına göre marka aşkı, marka faydası, marka kişiliği ve marka sadakati hakkındaki değerlendirmeleri
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Marka literatürü incelendiğinde, marka ve marka kavramı ile ilgili tüketicilerin değerlendirmeleri ölçülürken genellikle gelir seviyelerine, sosyal çevrelerine, yaş gruplarına ya da meslek gruplarına göre bölümlendirildiği ...
Deneyimsel pazarlama ve satın alma karar sürecine etkisi: Termal turizm sektöründe bir uygulama
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Deneyimsel pazarlama, deneyim ekonomisinin gelişmesiyle ortaya çıkan bir pazarlama yaklaşımıdır. Deneyim ekonomisiyle birlikte, pazarlama dünyasının stratejileri geleneksel olarak fayda odaklı ürün ve hizmet satmaktan, ...
Bankacılıkta mobil pazarlama ve tüketici satın alma kararı üzerine etkisi: Yozgat örneği
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Günümüzde teknoloji alanında meydana gelen gelişmeler, üreticileri ve tüketicileri olumlu yönde etkilemiştir. Özellikle internetin hayatın her alanına girmesi mobil iletişimin ortaya çıkmasını beraberinde getirmiştir. Mobil ...